.:Bez przygód:. 

28 lutego, 17:50, gdzieś nad Kenią

Leci się wygodnie… Dobre jedzenie, a na ekranie dla każdego muzyka, filmy, seriale, podgląd trasy – do wyboru. Jestem na samym środku tego niemalże statku powietrznego ;D

Lecielismy nad Mozambikiem, Malawi, Tanzanią, teraz nad Kenią, niedługo Etiopia. Właśnie się ściemniło na zewnątrz, ale i tak nie mamy miejsc przy oknie, więc nie widziałysmy pieknie oświetlonej Afryki, jak żywej mapy, spod chmur.

Chciałam na początku odkryć jakiąś nową muzykę, ale nic mnie nie przekonywało w pełni. Dobra, słucham czegoś, co znam, a czego od 2 miesięcy nie miałam nawet szansy usłyszeć. Monika to samo. 

Zateskniłyśmy chyba trochę. Dziwne i nowe jest dla nas wszystko, co wcześniej było takie oczywiste, bo to znalysmy i miałyśmy na co dzień. Wygoda siedzenia, czystość, ciepła woda w kranie, dobre jedzenie, które ktoś nam poda, dotykowy ekranik, mapa 3d, muzyka, wybór… 

***

Stambuł, 1:55, ON TIME!!!

Jest pierwsza w nocy. Już się gubię, ile czasu gdzie jesteśmy, godziny co rusz się zmieniają. Lotniskowe wifi postanowiło obsługiwać tylko mojego wordpressa, stąd piszę, dodaję zdjęcia (sic!) i publikuję 🙂 

Oczy nam się kleją, ale przynajmniej mamy miejsce i półleżymy sobie na krzesłach. 

Generalnie nudy, nie będę się rozpisywać, żeby nie zabierać niczyjego cennego czasu. 🙂

No chyba że jeszcze dopowiem o moim zatęsknieniu w samolocie. Ogladnęłam sobie kilka zdjęć z Lindy i… nagle wydały mi się zupełnie inne niż gdy oglądałam je tam. Potem słuchałam muzyki i zaczęłam sobie znowu myśleć o poznanych dzieciach w Lindzie. I nagle wybuchłam tak ogromnym płaczem, że sama się jednocześnie z siebie śmiałam, że tak zareagowałam. Do mnie tęsknota zawsze dochodziła z opóźnieniem… Ach… Muszę tam wrócić.

Dziękuję Bogu za łaskę tego szczęścia przez cały ten czas… 

1:05

Spotkalysmy właśnie Ewę z Kasisi. Natknęłyśmy się na nią podczas naszej wizyty tam. Była wolontariuszką na luty, wraca dziś tą samą trasą, co my, do Warszawy. Ach, to mój tytuł „koniec przygód” jednak nie do końca adekwatny. 🙂 Ajajaj:) 

Do zobaczenia już za 15 godzin Polsko. 

Skomentuj

